Komentarze: 0
No i zaczal sie listopad... Dokladnie o 10 koncze sie uczyc z WOS-u, polskiego i bioli (z biologi to wlasciwie tylko powtorka dla formalnosci). Moja gra "BW:Parr's case" jest coraz wieksza i coraz wiecej miejsca zajmuje... I nie wiem jak bym sie staral, nie udaje mi sie utrzymac mrocznego klimate z kilku przyczyn: to jest gra 2d, a 2d nigdy nie moze byc swietne. Muzyke moge tylko wstawic w pliku midi, a wiec musze przegrywac z innych formatow do wave (niska jakosc). Wave to probki, czyli - jesli muzyka jest w tle, nie moze byc innych dzwiekow (np. kroki). Po 3 - jesli juz zrobilem kratke przyciemniajaca (zeby dawala wrazenie ciemnosci), program strasznie zwalnia. Ale nie poddam sie i zrobie ta gre.
Oto roboczy plik textowy z informacja o muzyce:
Do spaceru po lesie przed dojazdem do burkittsville Ucsnight 1
Do spaceru po lesie po dojeździe do Burkittsville UCSnight 2
Do spaceru po lesie - nawała z demonami.
Eh... Chcialbym stworzyc jedna gre, ktora by nie byla kitem i zeby byla ciekawa... Staram sie jak moge, ale nie mam warunkow. Napisz w komentarzu, jak wg. ciebie wyglada mroczny las. Sprawe Parra znam uz cala. Znam jej wszystkie prawdziwe szczegoly i zamierzam je wykorzystac do BW.